Six-year-old Iris very quickly discovers the rules of her boarding school where teaching centres on dance, physical education and biology. Obedience is paramount, and any boarder rebelling and trying to escape is condemned to stay at the school forever. With time, Iris grows accustomed to her new life. But something irks her: every evening at nine, when the lamps are lit, the subterranean rumbling returns and the oldest boarder Bianca leaves the house to attend a secret meeting. One evening, Iris follows her to the big house where the teachers live. Inside, all seems deserted. Even Bianca appears to have vanished into thin air...