Natacha and Jérémie grew up together. They were inseparable. They were lovers. Both studied Medicine, but one day their lives went their separate ways. Jérémie became an important figure, travelling widely and rubbing shoulders with ministers; Natacha continued to work locally and live in her parents? house. Now Jérémie?s back and remembers when they were 14, studied Russian and he was unable to correctly pronounce the sentence: ?My father is an engineer?. He?s back to find out what?s wrong with Natacha, why she?s ill. His investigations lead him to discover the people who knew her, to love the people she loved and to cure the patients she cured. Despite the obstacles, Natacha and Jérémie decide to defy reality and fate and stay together forever.