Medellín, Colombia, when the drug cartels were at their peak. A middle-class engineer, married and from a good family, Santiago has serious money problems. A childhood friend introduces him to the garage-owning, cocaine smuggling Gerardo. Fascinated by the atmosphere of decadent parties, drugs and easy women, Santiago is caught up in whirlpool of easy money, drug traffickers and hired hitmen. But his family and professional situation deteriorate as he becomes the slave of a violent spiral with no way out.