Michael has everything under control: a successful military career, a beautiful wife and two daughters. His younger brother Jannik is a drifter, living on the edge of the law. When Michael is sent to Afghanistan on a UN mission, the balance between the two brothers changes forever. Michael is missing in action - presumed dead - and Sarah is comforted by Jannik, who against all odds takes responsibility for himself and the family. It soon becomes clear that their feelings have developed beyond mutual sympathy. When Michael comes home, traumatized by being held prisoner in the mountains of Afghanistan, nothing is the same...