Having buried her husband, Geneviève leaves the cemetery with her friend Angela. They witness an accident on the way. A truck has left the road. When the police arrive, Geneviève walks back over to the car, slamming the boot shut: she hadn?t noticed that it wasn?t closed properly. The next day, she goes to see Angela and, on talking about the accident, learns that it was carrying illegal immigrants. A lot of them are dead and the others are hiding in the woods. In a flash she understands: she realizes that a man is hiding in the boot of her car. Opening it on the way home, there is indeed a hiding man. After all kinds of contradictory feelings, Geneviève ends up taking the man to England, helping him to get past the police and customs.