Kang Min regains consciousness 14 days after brain surgery following a mysterious accident in the forest. Shockingly enough, the first thing he says is that two people have died in Spider Forest. Detective Choi, Kang Min?s friend, finds a couple brutally murdered at a cottage in the forest, exactly as the boy had described. The dead couple is identified as Choi Jong-phil, Kang Min?s senior and Hwang Soo-young, Kang Min?s girlfriend, therefore turning him into both witness and key suspect in the investigation.