London, autumn 2003. Lisa is an American student in London. Matt meets her at a Black Rebel Motorcycle Concert at the Brixton Academy and falls in love with her. The film follows their relationship and the concerts they attend together (The Von Bondies, Elbow, Primal Scream, The Dandy Warhols, Super Furry Animals, Franz Ferdinand, Michael Nyman). Somewhere between the music and the bands we see Matt and Lisa making love, following their affair until Christmas, when Lisa returns to America.