South Park is a peaceful place untill the latest Terrence and Phillip movie hits the theatres. Once Stan, Kyle, Kenny and Cartman have sneaked into see it, their whole class does the same. The local kids start using the same foul language as in the movie. The parents are indignant, blame the Canadian filmmakers and declare war against Canada. Meanwhile, in Hell, Satan and Saddam Hussein conspire to rule the planet with torture. It?s up to the kids to save the world and keep Terrence and Phillip from being executed.