Luci is a masochistic 40-year-old married to a policeman who knocks her around. Her friend Pepi, who at the age of 30-something, is keeping her virginity for the best bidder, is raped by Luci?s husband when he finds a marihuana plant in her flat. Bom is a young punk, singer with the Bomitoni?s, who fancies Luci and tries to dominate her. All three are caught up in the frenzy of the Madrid nightlife. Suddenly Pepi comes up with a great idea: to shoot a film and take the tale of her friends Luci and Bom to the screen.