A group of young boys and girls behave like idiots to break away from established society. Using a country house as their base, they spend their free time together exploring the hidden and scarcely appreciated values of idiocy. They act as if they are mentally retarded to provoke a reaction. Karen, a lonely and reserved woman, joins the group after having unwittingly participated in one of their actions.