Babs Johnson lives in a dilapidated caravan with her degenerate offspring Crackers, obese mother and girlfriend Cotton. Her greatest pride is being considered as the most revolting person in the world, a title in danger of being siezed by Connie and Raymond Marble, leaders of an illegal band of child traffickers who kidnap pregnant women and force them to give birth before selling their babies. Babs is eager to defend her reputation and leave the jealous Marbles in absolutely no doubt that she is still the most repugnant person in the world.