Things aren?t going too well for Ollie and his wife: she accuses him of spending all of his time with his friend Stan. On finding out, Stan has an idea: what Ollie?s wife needs is a baby to keep her busy, that way Ollie will be able to go out with him. They find a baby and take it to Ollie?s house, but it?s too late: Mrs. Hardy has left home and is asking for a divorce. Stan and Ollie have got nothing else to do but to keep the child and put up with the neighbours? complaints when it cries.