The Feebles are a group of animal artists who act in a TV variety show. The producer is a walrus who has to solve the problems caused by his higgledy-piggledy group: a drug-taking frog, a rat that makes porno movies with cockroaches, a depressed elephant, a rabbit infected with a death-inducing disease as a result of his promiscuous activities, the fearful fox acting as director... Coinciding with a new arrival to the group (a hedgehog that soon falls for one of the ballet poodles), the leading lady (a hippopotamus) discovers that her husband, precisely the aforementioned walrus, is cheating on her with the secretary, a cat.