Based on true facts, this film is set in a home for the handicapped near Toulon and the National 7 motorway heading towards the South of France. It stars René, the unsupportable sufferer of a muscular illness, and Julie, the fresh-out-of-school nurse who looks after him. René confesses to his carer that he wants to make love to a woman before it?s too late and Julie sets out to find a candidate from among the prostitutes who work in the motorway parking lots. Eventually achieving his goal, René abruptly experiences a metamorphosis. Surprised, the other disabled patients try to find out what?s behind the change. At last uncovering his secret, the finding causes mortification among those who would have preferred it not to have been known and glee among the others.