Four middle-aged men, a pilot, a businessman, a judge and a chef, shut themselves away in a mansion surrounded by enormous amounts of food, excellent wines and prostitutes. They are bored with life and hope that the passage to death will be more pleasant this way. This is the start of an orgy at the end of which each and every one of them will quite literally burst.