A mock documentary showing us the life of Ben, a kind young man, lover of good food, wine, painting... and murders. We follow his progress through the images of Rémy, André and Patrick, the TV team behind the making of the film. Ben kills professionally, coldly and cleanly. He has his own theories on how to do away with each person according to their age, sex and social class.