It?s dark. Some place in the world, a man sits in the back seat of a car. His face is soaked in sweat. He is recording a video message for his wife and daughter. He opens his coat and shows the camera what he has strapped to his chest. In 12 minutes he will detonate the explosives he is carrying, killing both himself and innocent people.