They?re anonymous. No-one knows them. Even in their closest environments they have seen how certain eyes of those familiar with them avert their gaze. Their circle of dialogue, of discussion, of potential comprehension is increasingly smaller. Right from the moment they leave home in the morning, when walking along the street on their way to work, they are accompanied by two bodyguards. On finishing their working day, they arrive back at their doorway, saying goodbye to the people who protect their lives. Five real, anonymous actors. Their lives, long in some cases, short in others. Their families, their memories, their dreams. The terrible experience of living in persecution.