Marcos is a general's driver, offers his driving services to his daughter Ana, coordinates the raising and lowering of the flag on the Zócalo square each day and plans the kidnapping of a child who accidentally dies. The second film by the director of the award-winning Japón (2002), that boldly pokes fun at the most revered symbols in Mexican society. It was praised and loathed in almost equal proportions at this year's Cannes Film Festival.