A teacher is convicted of paedophilia, after being reported to the police by his wife when she catches him in a compromising situation with a student. The tragic consequences that this has will profoundly mark the lives of his three daughters and lead them to suffer disappointments in love. The director of No Man's Land, Pearl of the Audience Award at the San Sebastián Festival in 2001, completely changes register to adapt an idea by Krzysztof Kieslowski to create an intimist drama featuring some of the most renowned actors in French cinema.