Tavernier has gone to the exotic, far-off Cambodia to film the tale of a desire, that of having a child. A young couple played by Isabelle Carré and Jacques Gamblin set out on a journey obliging them to face the tremendous reality of legal and illegal adoption, not to mention their own fears. Latest work from this director admired at San Sebastian to whom we dedicated a retrospective in 1999. Shown at festivals in Moscow, San Francisco and New York.