A sailor finds an abandoned little girl and takes her under his wing, promising to marry her as soon as she comes of age. He rents out his boat to fishermen who try to seduce the girl, but they give up when the old man uses a bow to frighten off these creeps. With hardly any dialogue, but with intelligent use of the soundtrack and some extraordinarily beautiful sequences, Kim Ki-duk creates an intoxicating visual poem, dominated by his young leading actress's luminous face.