It?s 1988 and Pope John Paul II is on the point of visiting Melo. 50,000 people are expected to attend. The most humble locals believe that selling food and drink to the multitude will just about make them rich. Instead, Beto, a contrabandist, decides to build a WC in front of his house and charge for its use.