Abel Ferrara
The most ambitious of Ferrara's early shorts, it runs for thirty minutes. It first describes the sexual encounter between a painter, her girlfriend who poses as a model and a prostitute that they hire. It then focuses on a dinner organised by the painter's husband. The prostitute turns up pretending to be the model's cousin.