Abel Ferrara
A violent thriller, half exploitation film and half totally standard crime movie, which was also filmed at night, it features an ex-boxer who has been traumatised by the death of an opponent in the ring, and who runs an agency with his friend that supplies girls for strip clubs. A killer who is an expert in martial arts starts to assault the girls.