Abel Ferrara
An enigmatic driver crashes into cars on the motorway and streets of the city. The brother of one of the victims decides to take action, and becomes a motorised avenger who punishes anyone who commits reckless traffic violations on the roads. Directed after he took part in Miami Vice, this is a pilot episode for a series that was never made.