Abel Ferrara
Ferrara directed the pilot for the new series produced by Michael Mann after Miami Vice. The story takes place in Chicago, in 1963, and describes the struggle against organised crime waged by the unusual lieutenant Mike Torello, a tough, sceptical, cultured policeman with a rather chaotic marital life played by the ex-policeman Dennis Farina.