Abel Ferrara
The third adaptation of Jack Finney's novel about beings from another planet that land on Earth and take over people's bodies is Ferrara's most expensive film (a Hollywood product) and has a quite different setting to the previous two versions: the action takes place in an army camp. As Ferrara himself claims, this is a really disturbing story.