Abel Ferrara
An independent filmmaker (Harvey Keitel) starts to shoot a film that portrays the last night of a couple going through a crisis. The actress who stars in the film, entitled "Mother of Mirrors", is a star looking for artistic respect. The fact that this character is played by Madonna is one of the many elements that place Dangerous Game (shot as Snake Eyes) on the borderline between recreation and documentary.