Abel Ferrara
Standing in front of their murdered brother's coffin, the members of a mafia clan relive their past. A slightly neo-classical Ferrara, although just as efficient and skilful as ever in the composition of characters living on the edge, brought together a magnificent cast: Christopher Walken, Annabella Sciorra, Chris Penn, Benicio del Toro, Isabella Rossellini and Vincent Gallo. Last film written by Nicholas St. John.