Abel Ferrara
A Hollywood star loses the little control that he still has when his partner tells him she's just had an abortion. Although after a while he seems to have recovered in the arms of a reassuring young woman played by Claudia Schiffer, something in his conscience is still not quite right. A trip from New York to Miami fuelled by drugs, madness and the dark labyrinths of memory.