A TV film produced by Jonathan Demme for HBO, that tells ten stories set on the New York subway. Ferrara directed the ninth, Love on the A Train, which focuses on the atypical relationship between a man and a woman who just look at each other and hardly even brush against each other in the same carriage for nine months. Jonathan Demme, his late nephew Ted Demme and Bob Balaban are some of the other directors.