Abel Ferrara
The world of mega-corporations, genetic engineering, information trafficking and industrial espionage are given the Ferrara touch, based on a story by William Gibson. Christopher Walken and Willem Dafoe, who co-produced the film, have to win the trust of a Japanese engineer with a prostitute played by Asia Argento as an accomplice. Half way between cyberpunk and film noir.