Abel Ferrara
The film is set in Mayor Rudolph Giuliani's New York, in the city of zero tolerance, and makes use of the outline of Charles Dickens's A Christmas Carol to describe the everyday activities of a couple of Latino drug dealers. The husband is kidnapped by a black policeman, who is just as interested in the ransom money as in making moral judgements on the couple's way of life.