Abel Ferrara
After finishing shooting a film about Jesus Christ, the actress who plays Mary Magdalene (Juliette Binoche) decides to go to Jerusalem to clear up the doubts that the character has aroused in her. One year later, in New York, a journalist presents a television series on the historical figure of Jesus. In his latest film, Ferrara, influenced by the Gnostic gospels, faces up to the problems of religion.