A bourgeois family with two parents, three children and a grandmother who turns up at just the wrong moment. One of the sons comes back from Spain, where he has got married to Montse. The other two sons, Jere and Meme, profess a love for each other that is more intense than is usually the case between brother and sister. Second full-length film by the director of Los rubios (2003), well-received at many festivals, which deals with a quite common subject among certain filmmakers in recent Argentine cinema: the rottenness hidden behind the apparently innocent nature of bourgeois families.