A family of architects, a reserved girl and a couple of gays spend the days from Good Friday to Easter Sunday relaxing in houses by the sea. When Sofía, the son's girlfriend, shows up, her bohemian appearance and provocative eroticism starts causing trouble. A modern revision of the mystery of the Passion and earthly paradise, shot with a hand-held camera and with numerous meticulous shots, that reveal a very personal style. Another film from last year's Films in Progress.