Grandma is determined to buy a second-hand car and learn to drive with the help of the gardener next door. Mum needs to satisfy her sexual needs at all costs since she got divorced. Her daughter discovers love for the first time with a boy her own age. Three female characters portrayed by another woman who is on very familiar ground, is highly attentive to details and pays special attention to the production. The film is rounded off by splendid performances from the three actresses in the leading roles.