Pamela is 34 years old, works in a supermarket in Montevideo and has never known a man. She is obsessed with a mysterious divine calling that has chosen her to bring a potential saviour of the next millennium into the world. How can she bear the responsibility for such a mission? An atypical melodrama that alternates between farce and mysterious sequences, it shows the healthy state of current Uruguayan cinema and comes to the Festival after being shown in Films in Progress last year.