A charismatic native bullfighter who risks his life for a pittance experiences his moments of glory in makeshift bullrings during saint's days fiestas... An angel face that also has a much less attractive dark side. This documentary has made a deep impression on Alejandro González Iñárritu, Alfonso Cuarón and Guillermo del Toro.