A superstitious legend claims that the dead come back to Earth on the Day of the Dead to take their loved ones off with them to the great beyond for ever. Víctor, a teenage street kid, will experience this night in the midst of passionate encounters and inexplicable dangers that lie in wait for him as if it were a dark nightmare. Edgardo Cozarinsky's latest film was presented at Films in Progress last year and since then it has been shown in several international competitions.