El Jaibo and his gang exactly as the maestro Gabriel Figueroa photographed them. Luis Buñuel's emblematic film, that forms part of the UNESCO World Heritage programme, has had its original stunning lighting restored thanks to the patient work carried out at the UNAM Film Library.