A romantic comedy about free will. Vincent, a young man in his thirties, goes through a job interview for a position at an insurance agency. He immediately falls in love with the young woman interviewing him, the Director of Human Resources: Miss Lucie. He is so blissful and dreamy during the interview that he is expelled, not even realizing that he drops his keys in the office.