If Piedras was a film that was difficult to classify, Salazar's latest divertimento is even more daring, if such a thing is possible. Mónica Cervera plays a low-life character in this utterly unconventional story about a transsexual narcoleptic prostitute. The film shifts between the mundane nature of the world that the main character lives and works in and the stylised musical dreams that she immerses herself in when she plunges into narcolepsy.