The Madrid scene in the late 1970s now has the film it deserves. Chus Gutiérrez avoids lapsing into false nostalgia to recall one of the most creative periods in recent Spanish history which was about to come to an end on the 23rd of February 1981, the very day that the Siux have to give a concert at El Calentito. Verónica Sánchez, Ruth Díaz and Macarena Gómez imbue the three main characters in this story with lively enthusiasm.