Álex de la Iglesia returns to black comedy with this story in which Guillermo Toledo plays Rafael and Mónica Cervera is Lourdes. He is a seductive stylish womaniser and she is the least attractive girl in the department store where they both work. An unplanned crime brings them together in a plot in which sexual blackmail, evil deeds and zombies combine to enable Rafael to commit the ferpect crime.