Bajo Ulloa's latest work is a film shot with complete freedom in which music plays a vital role in helping to understand a plot that shifts between the innocent exterior that hides a horrendous reality and the visual delirium of a medieval adventure film. With very little dialogue and imagery from fairy tales it tells the story of Venus, a lonely little girl who is looking for her Prince Charming.