Six years after Solas, Benito Zambrano has made his second film, an ode to the city of Havana, full of light, colour and energy, shot with Cuban underground musical groups. Music provides the thread in the story of Ruy and Tito, two friends who dream of making it big with their songs at the same time as they struggle to get by in a society that they don't criticise despite their suffering.