Behind each window and each light there is a story hidden from view, protected by the intimacy that night-time provides; a story about relationships and tensions in a city where people sleep less than it seems. On one summer night in Madrid, seven of these stories blend together in Interior (Night), a film with a choral cast of young actors headed by Críspulo Cabezas and Marta Larralde.