Laura Mañá returns to the magical realism of her first film, Sexo por compasión, to tell a comic story about love and death set in San Hilario, a tiny village that is renowned for the famous funerals that it organises. Lluís Homar plays a fugitive who the residents of San Hilario mistake for a future customer and who Ana Fernández falls in love with.